در شرایطی که نسرین ستوده, عبد الفتاح سلطانی، محمد سیف‌زاده ، هوتن کیان، … و بس…

‫در شرایطی که نسرین ستوده, عبد الفتاح سلطانی، محمد سیف‌زاده ، هوتن کیان، … و بسیاری از دیگر وکلای ایرانی‌ صرفاً به دلیل "انجام وظیفه وکالت در چهارچوب قوانین ایران و دفاع از حقوق فعالان سیاسی" در زندانهای جمهوری اسلامی در اسارت به سر میبرند این زن فرانسوی (همسر کارلوس " تروریست بین‌المللی") قرار است از "حقوق ایرانیان" در برابر هالیوود دفاع کند!

حکومت ایران الیزابت ایزابل کاتن‌ پیر را به عنوان وکیل برای شکایت ازهالیوود و سازندگان آرگو استخدام کرده است.

وکیل فرانسوی گفت: من در این پرونده در کنار مردم ایران هستم تا افکار عمومی جهان را نسبت به دروغ‌پردازی‌ها علیه ایران آگاه کنم.

گزارش کامل در لینک زیر:
http://sepidedam.com/?p=8078


Timeline Photos
در شرایطی که نسرین ستوده, عبد الفتاح سلطانی، محمد سیف‌زاده ، هوتن کیان، … و بسیاری از دیگر وکلای ایرانی‌ صرفاً به دلیل "انجام وظیفه وکالت در چهارچوب قوانین ایران و دفاع از حقوق فعالان سیاسی" در زندانهای جمهوری اسلامی در اسارت به سر میبرند این زن فرانسوی (همسر کارلوس " تروریست بین‌المللی") قرار است از "حقوق ایرانیان" در برابر هالیوود دفاع کند!

حکومت ایران الیزابت ایزابل کاتن‌ پیر را به عنوان وکیل برای شکایت ازهالیوود و سازندگان آرگو استخدام کرده است.

وکیل فرانسوی گفت: من در این پرونده در کنار مردم ایران هستم تا افکار عمومی جهان را نسبت به دروغ‌پردازی‌ها علیه ایران آگاه کنم.

گزارش کامل در لینک زیر:
http://sepidedam.com/?p=8078

Leave a Reply

