مسیح علی‌ نژاد: آقای روح الامینی دیده‌ام دوباره با رسانه‌های داخل ایران گفتگو کر…

‫مسیح علی‌ نژاد: آقای روح الامینی دیده‌ام دوباره با رسانه‌های داخل ایران گفتگو کرده اید و گفته اید که این خبرنگار ضد انقلاب صدها بار به من زنگ زده و بعد هم گفته اید البته این خبرنگار اصلا ارزش حرف زدن ندارد.
آنها هم تیتر زده اند به سبکِ سیاقِ خودشان که آقای روح الامینی جوجه اردک زشت را ضایع کرد!
اولا خوب است شما که به رسانه‌های داخل ایران با آزادی و امنیتِ کامل دسترسی دارید و مرتب با آنها گفتگو می کنید بگویید من جوجه اردک زشت نیستم، یکی هستم شبیه به محسن پسرِ شما. معترض هستم. اما متاسفانه تا ما تبدیل به جنازه نشویم گاهی وقت‌ها برای پدرانی چون شما هم زشت به نظر می آییم ….

مسعود علیزاده یکی‌ از دوستان محسن روح الامینی: من در ایران بارها به دیدار اقای روح الامینی رفتم چون پدر محسن بود و برای ما حکم یک پدر داشت
در اولین روزها همه ماها عزیز بودیم و اقای روح الامینی با ما احساس همدری میکرد و به شدت پیگیر پرونده کهریزک بود .. من و دوستانم در پرونده قتل محسن روح الامینی هر اطلاعاتی داشتیم در خدمت اقای روح الامینی و وکیل محسن روح الامینی گذاشتیم تا خون محسن پایمال نشود چون اقای روح الامینی تنها کسی بود که میتوانست این پرونده را پیگیری کند
در این روزها شنیدم که اقای روح الامینی به یکی از دوستان گفته اند که مسعود هم از راه به در شد و با رسانه‌های بیگانه همکاری میکند
اقای روح الامینی من در ایران پیگیر بودم شکایت کردم ولی صدایم شنیده نشد و حقم رو نتوانستم بگیرم ..
با اخبار ۲۰:۳۰ مصاحبه کردم ولی همه حرف‌هایم پخش نشد و همه صحبت هام سانسور شد
سر پرونده سعید مرتضوی هم مجروح شدم و شکایتم تا به امروز به جایی نرسید
اگر در جمهوری اسلامی رسانه ازادی داشتیم و میتوانستم حرفم رو بزنم هیچ وقت به قول شما با رسانه‌های بیگانه مصاحبه نمیکردم و در داخل کشورم فریاد میزدم که حق ما چی شد …
اقای روح الامینی اگر بتوانم در ایران حرفم رو بزنم و پیگیر پرونده خودم باشم من همین فردا برمیگردم ایران و با رسانه‌های بیگانه مصاحبه نمیکنم
ولی امیدوارم که سر از کهریزک جدیدی که ساخته اند سر در نیارم و مانند محسن جان خود را از دست ندهم‬


‫نامه ای به پدر محسن روح الامینی؛ حتما می دانید چرا بازجو دهان و دندان های محسن را خُرد کرد – سپیده د‬
sepidedam.com
‫مسیح علی‌ نژاد: هر کسی دستش رسید برساند به دستِ صاحبش‬

Leave a Reply

