اولين مصاحبه جعفر پناهى بعد از گذشت سه سال از حكم محكوميت پناهى : مايكل مور گفت”…

‫اولين مصاحبه جعفر پناهى بعد از گذشت سه سال از حكم محكوميت پناهى : مايكل مور گفت" ديدارى با سفير ايران در سازمان ملل پيش آمد.
سفير رفتار و برخورد بسيار خوبى با من داشت و از فيلمهاى من بيش از حد تعريف كرد. به او گفتم جناب سفير، اگر من ايرانى بودم همينقدر از من تعريف مىكرديد؟
چرا ايــن احترامى را كــه الان به من مىگذاريد به فيلمســازان خودتان نمىگذاريد؟ شــما اول بايد به آنها احتــرام بگذاريد. اول بايد با فيلمســازان ايرانى برخورد مناسبى داشته
باشيد اينقدر به من نگوييد كه چقدر كارتان را دوست دارم. شما بايد كار فيلمسازان ايرانى امثال آقاى پناهى را دوست داشته باشيد.‬


‫جعفر پناهی در گفت‌وگو با «شرق»: عضویت در«آکادمی اسکار» فرصتی برای معرفی سینمای ایران – سپیده دم‬
sepidedam.com
‫اولين مصاحبه جعفر پناهى بعد از گذشت سه سال از حكم محكوميت پناهى‬

Leave a Reply

