اولین باری که اسم تقوایی را شنیدم حدود ۴۰ سال پیش بود . از انجمن تلگراف زدن که ب…

‫اولین باری که اسم تقوایی را شنیدم حدود ۴۰ سال پیش بود . از انجمن تلگراف زدن که باید به سرعت خودم را به مرکز برسانم تا در جلسه فوق العاده‌ای شرکت کنم . وسط تابستان بود هوای بندر هوای دم کرده حمامی بود که تویش قالی بتکانی . دو روز در راه بودم تا از سرزمین اشباح به مرکز برسم . در جلسه خبر دادن که شخصی به نام ناصر تقوایی پایش را از گلیمش درازتر کرده و با ساخت فیلمی موجب تشویش اذهان عمومی اجنه ساکن این مرز و بوم شده است و باید سریعاً به سزای عملش برسد. به دلیل سابقه طولانی فعالیت من در جنوب به اتفاق آرا مامور شدم که به درونش بروم و هوایی‌اش کنم ، تا هم او مجازات شود و هم درسی باشد برای دیگران که دیگر به امور بالای سری کاری نداشته باشند . از فردای آن روز کارم را در دفتری در طبقه هزار و سیصد و بیست یک آسمان خراش در وسط شهر که انجمن در اختیار قرار داده بود شروع کردم …‬


‫تقوایی و من … سیما آهو قلندری – سپیده دم‬
sepidedam.com
‫در جلسه خبر دادن که شخصی به نام ناصر تقوایی پایش را از گلیمش درازتر کرده و با ساخت فیلمی موجب تشویش اذهان عمومی اجنه ساکن این مرز و بوم شده است و باید سریعاً به سزای عملش برسد‬

Leave a Reply

