محمد نوری زاد: آقای خاتمی پس از اينكه من بر سر مزار ستار بهشتی از او انتقاد كردم…

‫محمد نوری زاد: آقای خاتمی پس از اينكه من بر سر مزار ستار بهشتی از او انتقاد كردم ارتباطش را كاملا با من قطع كرد …


‫محمد نوری زاد: من اصلا اصلاح طلب نیستم‬
‫محمد نوری زاد: آقای خاتمی پس از اينكه من بر سر مزار ستار بهشتی از او انتقاد كردم ارتباطش را كاملا با من قطع كرد … مجری برنامه: یک پرسشی که در افکار عمومی‌ مطرح است اینه که شما از قشر اصلاح طلب ها، مخصوصاً کارگزاران و آقای هاشمی‌ رفسنجانی‌ انتقادی نمی‌کنید و برای برخی‌ این شائبه به وجود آماده که شما اصلاح طلب هستید، و در واقع بخشی از این رژیم هستید و فقط بخش اصلاح طلب آن را قبول دارید و بخش رادیکال آن را قبول ندارید ، در این مورد میتوانید توضیح دهید که آیا شما خودتون رو اصلاح طلب می‌دانید؟ و اگر نمی‌دانید دلیل عدم انتقاد شما از اصلاح تللبن حکومتی چیست؟ محمد نوری‌ زاد: من اتفاقا خیلی‌ انتقاد کردم تعجب می‌کنم. من به دليل انتقاد های‌ فراوانی‌ كه از اصلاح طلبان و شخص آقای‌ هاشمی‌ داشتم الان توسط اينها بايكوت شدم و يكدونه از نوشته های‌ من در سايت های‌ اينها منتشر نمی‌ شود و من قبلا با اينها رفت و آمد داشتم يعني اينكه آقای‌ خاتمی‌ بعد از اينكه من از زندان آزاد شدم به منزل ما آمد و من به دفتر ايشان می‌ رفتم، يعنی‌ اينكه يك رابطی‌ بود و شرايط را فراهم ميكرد و بعد از اينكه من مثلا بر سر مزار ستار بهشتی‌ از رهبر گرفته تا رئيس جمهور، آقای‌ خاتمی‌، نمايندگان و همه را به اصطلاح نقد كردم اينها ارتباطشون را کاملا با من قطع كردند. یا مثلا دیدار تک به تکی‌ که با آقای هاشمی‌ رفسنجانی‌ داشتم و اون حرف بسیار بسیار صریح رو که با ایشان مطرح کردم و اون رو منتشر هم کردم، به آقای هاشمی‌ گفتم اگر دو نفر در ایران باشند که زنده هستند و دستشون به خون مردم آغشته است و اموال مردم رو مصادره کردند، زندانی کردند، از سرزمینشان راندند، … یکیش شما هستید، یکی‌ آقای خامنه‌ای … خوب من توسط همین جریانی که شما می‌گویید بایکوت شدم و اصلا مهم هم نیست برام … من اصلا اصلاح طلب نیستم، البته با این فرمی که الان اینجا هست، وگرنه خود شما هم اصلاح طلب هستید، هر انسان شایسته‌ای دوست داره جامعه اش اصلاح شود گفتگوي كامل محمد نوري زاد با تلويزيون آزاد كه او به سوالات بسيار بي پرده مجري و مهمان برنامه پاسخ ميدهد در لينك زير: ‬http://j.mp/1fqFKfd

Leave a Reply

